MENU
Znajdź oddział bez barier lub mówiący bankomat Znajdź oddział bez barier lub mówiący bankomat

Lista oddziałów obsługujących Klientów ze wsparciem pętli indukcyjnych:

Częstochowa

3 Oddział ul. Józefa Piłsudskiego 5

Gdańsk

1 Oddział ul. 3 Maja 3

Katowice

4 Oddział ul. Katowicka 61

Kraków

3 Oddział Rynek Główny 20

Legnica

1 Oddział ul. Gwarna 4a

Łódź

1 Oddział al. Piłsudskiego 3

Opole

1 Oddział ul. Ozimska 6

Poznań

32 Oddział ul. Garbary 71

11 Oddział ul. Górecka 30

8 Oddział Plac Andersa 5

5 Oddział ul. Św. Marcin 66/72

Szczecin

2 Oddział ul. Jagiellońska 37a

Tarnów

3 Oddział ul. Ignacego Mościckiego 25

Wałbrzych

1 Oddział ul. Chrobrego 7

Wrocław

21 Oddział ul. Legnicka 51-53

5 Oddział Plac Kościuszki 7/8

17 Oddział pl. Powstańców Śląskich 17/115

1 Oddział Rynek 9/11

Zamość

2 Oddział ul. Partyzantów 12

Co to jest pętla indukcyjna?

Pętla indukcyjna to małe i proste urządzenie, którego zadaniem jest poprawa komfortu rozmów prowadzonych z klientami słabosłyszącymi, używającymi aparatów słuchowych. Charakteryzuje ją prostota obsługi i zdolność natychmiastowego użycia. Pętla stanowi jednocześnie odbiornik, wzmacniacz i nadajnik dźwięku.

Pętla indukcyjna Usmiechająca się kobieta z aparatem słuchowym

Przenośne pętle indukcyjne zostały przetestowane przez specjalistów ze
spółdzielni socjalnej Fado i sprawdzone pod kątem technicznym. Pracownicy
Banku odbyli szkolenia przygotowujące do pomocy osobom słabosłyszącym.
Dzięki pętli indukcyjnej Klient rozmawiający z doradcą w banku nie będzie
słyszał dźwięków towarzyszących wizycie w placówce, tzn. szmerów,
pozostałych rozmów czy innych odgłosów utrudniających komunikację.

Santander Bank Polska jest pierwszym polskim bankiem*, który udostępnia w
swoich oddziałach przenośne pętle indukcyjne.

*Stan na 1 lutego 2017 r.

Podziel się opinią

Napisz do nas Ikona - koperty