MENU
Znajdź oddział bez barier Znajdź "mówiący" bankomat Oddział bez barier "mówiący" bankomat

Jak to działa?

Klient niesłyszący może skontaktować się
z naszymi doradcami od poniedziałku
do piątku.

Podczas rozmowy w Polskim Języku Migowym udzielamy informacji na temat
produktów Klienta, wskazówek jak korzystać z usług bankowości elektronicznej.
Ponadto przedstawiamy ofertę produktową. Podczas rozmowy z doradcą możliwe
jest wstępne zweryfikowanie zdolności kredytowej oraz złożenie wniosku.

mężczyzna migający do kamery komputera

Doradca Klienta
ze znajomością
Polskiego Języka
Migowego
prowadzi pełen
zakres obsługi.

Osoby niesłyszące
załatwiają
sprawy bankowe
samodzielnie
bez dodatkowej
pomocy tłumaczy.

Ikona aplikacji doradca online

Doradca online

Telefon z aplikacją Santander mobile

Dzięki udostępnieniu usługi Doradca online w Polskim Języku Migowym, osoby
niesłyszące mogą samodzielnie zarządzać swoimi finansami poprzez bezpośredni
kontakt z doradcą z Banku.

Połączenie dostępne:

- za pośrednictwem strony internetowej banku (zakładka Kontakt)
- w usłudze Santander internet
- w aplikacji Santander mobile
- na urządzeniach mobilnych w oddziale.

Miganie w oddziale

Zadbaliśmy o dostępność obsługi w Polskim Języku Migowym w każdym
oddziale banku. Jest to możliwe dzięki usłudze Doradca online,
z której można skorzystać na urządzeniach mobilnych dostępnych w oddziale.

Klienci mogą połączyć się z naszymi migającymi doradcami z prywatnych
telefonów, tabletów oraz komputerów w dowolnym miejscu i czasie poprzez
usługę Doradca online.

Połączenie z doradcą w PJM przez usługę Doradca online jest dostępne przez:

- Aplikację Santander mobile
- Usługę Santander internet
- Stronę internetową banku ( zakładka kontakt)
- Urządzenia mobile w oddziale banku

Tablet z aplikacją doradca online

Znajdź bankomat lub placówkę

Ikona - placówkaIkona - placówkaIkona - placówkaIkona - placówka
Ikona - bankomatIkona - bankomatIkona - bankomatIkona - bankomat
Ikona - wpłatomatIkona - wpłatomatIkona - wpłatomatIkona - wpłatomat
Ikona - placówka bez barierIkona - placówka bez barierIkona - placówka bez barier Ikona - placówka bez barier
Ikona - placówka bez barierIkona - placówka wyposażona w pętlę indukcyjnąIkona - placówka wyposażona w pętlę indukcyjną Ikona - placówka wyposażona w pętlę indukcyjną
Ikona - bankomat z obsługa głosowąIkona - bankomat z obsługa głosowąIkona - bankomat z obsługa głosowąIkona - bankomat z obsługa głosową

Placówki Bez Barier: 154
Data aktualizacji: 2019-10-10
Eksportuj do pliku: CSV GPX KML

„Mówiące” bankomaty: 194
Data aktualizacji: 2019-05-07
Eksportuj do pliku: CSV GPX KML

Placówki Santander: 523
Placówki partnerskie: 128
Data aktualizacji: 2019-10-11
Eksportuj do pliku: CSV GPX KML

Bankomaty Santander: 1751
Data aktualizacji: 2019-05-07
Eksportuj do pliku: CSV GPX KML

Wpłatomaty: 911
Data aktualizacji: 2019-05-07
Eksportuj do pliku: CSV GPX KML

Podziel się opinią

Napisz do nas Ikona - koperty