MENU
Znajdź oddział bez barier lub mówiący bankomat Znajdź oddział bez barier lub mówiący bankomat

Jak to działa?

Klient niesłyszący może skontaktować się
z naszymi doradcami od poniedziałku
do piątku.

Podczas rozmowy w Polskim Języku Migowym udzielamy informacji na temat
produktów Klienta, wskazówek jak korzystać z usług bankowości elektronicznej.
Ponadto przedstawiamy ofertę produktową. Podczas rozmowy z doradcą możliwe
jest wstępne zweryfikowanie zdolności kredytowej oraz złożenie wniosku.

mężczyzna migający do kamery komputera

Doradca Klienta
ze znajomością
Polskiego Języka
Migowego
prowadzi pełen
zakres obsługi.

Osoby niesłyszące
załatwiają
sprawy bankowe
samodzielnie
bez dodatkowej
pomocy tłumaczy.

Ikona aplikacji doradca online

Doradca online

Telefon z aplikacją Santander mobile

Dzięki udostępnieniu usługi Doradca online w Polskim Języku Migowym, osoby
niesłyszące mogą samodzielnie zarządzać swoimi finansami poprzez bezpośredni
kontakt z doradcą z Banku.

Połączenie dostępne w dni robocze od poniedziałku do piątku od 8.00 do 18.00

- za pośrednictwem strony internetowej banku (zakładka Kontakt)
- w usłudze Santander internet
- w aplikacji Santander mobile
- na urządzeniach mobilnych w oddziale.

Miganie w oddziale

Zadbaliśmy o dostępność obsługi w Polskim Języku Migowym w każdym
oddziale banku. Jest to możliwe dzięki usłudze Doradca online,
z której można skorzystać na urządzeniach mobilnych dostępnych w oddziale.

Klienci mogą połączyć się z naszymi migającymi doradcami z prywatnych
telefonów, tabletów oraz komputerów w dowolnym miejscu i czasie poprzez
usługę Doradca online.

Połączenie z doradcą w PJM przez usługę Doradca online jest dostępne przez:

- Aplikację Santander mobile
- Usługę Santander internet
- Stronę internetową banku ( zakładka kontakt)
- Urządzenia mobile w oddziale banku

Tablet z aplikacją doradca online

Podziel się opinią

Napisz do nas Ikona - koperty