Powrót

Aplikacja Santander mobile i bankowość internetowa Santander dostępne dla klientów po ukraińsku i rosyjsku!

Wyobraź sobie, że znajdujesz się w obcym kraju, przyjechałeś tu żyć, pracować, studiować. Zaczynasz układać sobie życie, wynajmujesz mieszkanie, znajdujesz pracę i zaczynasz rozglądać się za bankiem.
Banków jest wiele i mają podobne oferty. Dlaczego więc Santander Bank Polska znajduje się w ścisłej czołówce pod względem ilości Klientów zza wschodniej granicy?

Zapytaliśmy kilku obywateli Ukrainy mieszkających w Polsce o to, czym kierują się przy wyborze banku? Trzy najczęściej pojawiające się odpowiedzi to: komunikacja, łatwość korzystania z aplikacji i ilość formalności.

Kierując się rozmowami z Klientami zaczęliśmy od budowania strony internetowej w języku ukraińskim i rosyjskim. Niebawem poszerzymy ją o nowe, bogatsze w informacje treści.

Daliśmy możliwość porozumienia się na infolinii z konsultantem mówiącym w języku ukraińskim, podobnie jest w przypadku kontaktu z pracownikiem oddziału – obsługa w tym języku jest możliwa w wybranych oddziałach Santander Bank Polska.

Tym bardziej cieszy nas fakt, że od kwietnia w aplikacji mobilnej i Santander internet, zaraz obok języka polskiego i angielskiego, macie możliwość wyboru dwóch kolejnych języków: ukraińskiego i rosyjskiego.

Z badań przez nas przeprowadzonych, wiemy, że ponad 80% obywateli Ukrainy korzysta z banku przez aplikację w telefonie. Tym bardziej cieszymy się, że mogliśmy zwiększyć jej użyteczność, a tym samym dostosować do szerszej grupy Klientów.

Cieszymy się, że tak wielu naszych sąsiadów ze wschodu wybiera nasz bank.

Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie www.santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.

Pobierz aplikację

Jak załatwić sprawę

Kiedy możesz dostać numer PESEL

Jeśli zameldujesz się w Polsce na pobyt powyżej 30 dni − dostaniesz numer PESEL z urzędu. Jeśli nie możesz się zameldować, a potrzebujesz numeru PESEL − złóż wniosek w urzędzie gminy.

WięcejMniej »

Infolinia w języku ukraińskim +48 61 885 17 34

Kontakt

Lista oddziałów