Co to jest CyberRescue?

Jako Twój bank, zapewniamy bezpieczeństwo Twoim finansom, ale nie mamy większego wpływu na inne zagrożenia czyhające w internecie, np. phishing czy wirusy, które mogą ukraść Twoje dane. Dlatego dołączyliśmy do naszej oferty usługę CyberRescue czyli dodatkową i całkowicie bezpłatną ochronę w świecie on-line, z którą zyskasz profesjonalne wsparcie ekspertów w zakresie m.in.:

weryfikacja witryn i sklepów z płatnościami online

przejęcia Twojego konta na portalach społecznościowych

kradzieży środków znajdujących się w Twoim wirtualnym portfelu

włamania na Twoją skrzynkę e-mail

kradzieży Twojej tożsamości w internecie

wyłudzenia kredytu na Twoje nazwisko oraz wielu innych problemów.

Aktywuj bezpłatną usługę CyberRescue na 12 m-cy i zgłoś zdarzenie. Profesjonalny zespół ekspertów zrobi wszystko, żeby Ci pomóc, bo Twoje bezpieczeństwo w sieci jest dla nas najważniejsze. CyberRescue monitoruje sieć internetową 24h na dobę i na bieżąco będzie Cię informować o zdarzeniach, na które powinieneś uważać.

Sprawdź w czym może Ci pomóc CyberRescue

Tomek nie dostał towaru, który zamówił na portalu aukcyjnym i nie może się skontaktować ze sprzedawcą.

CyberRescue:

  • złoży za niego wniosek reklamacyjny na portalu
  • dopilnuje, aby jego reklamację rozpatrzono terminowo
  • zrobi wszystko, by środki wróciły na konto Tomka
  • a przed zakupami sprawdzi wskazany przez Ciebie sklep z płatnościami online

Ktoś przejął konto Kasi na serwisie społecznościowym.

CyberRescue:

  • pomoże jej w odzyskaniu dostępu do serwisu
  • przeprowadzi Kasię przez kontrolę szkód na koncie
  • wskaże, jak dodatkowo zabezpieczyć konto na przyszłość

Paweł otrzymał e-mail o wycieku jego danych.

CyberRescue:

  • sprawdzi, czy rzeczywiście doszło do wycieku danych
  • ustali pochodzenie wiadomości
  • podpowie jak zabezpieczyć się przed wykorzystaniem skradzionych danych przez oszustów i chronić się przed wyciekami danych w przyszłości
  • pomoże zmienić hasła i zabezpieczyć sprzęt

Paulinie skradziono telefon, na którym miała dużo prywatnych zdjęć i danych.

CyberRescue:

  • podpowie, jak zablokować telefon oraz kartę SIM
  • pomoże zdalnie wykasować dane i zamieści w telefonie ostrzeżenie o tym, że go skradziono
  • przygotuje gotowy wniosek na policję

Ania otrzymała podejrzanego maila.

CyberRescue:

  • sprawdzi, czy wiadomość jest bezpieczna
  • podpowie, jak rozpoznawać niebezpieczne maile

Eksperci CyberRescue są do Twojej dyspozycji 24h na dobę, a skontaktować się z nimi możesz:

poprzez Messenger

telefonicznie: 600 112 112

poprzez wiadomość SMS: 732 483 112

Najczęściej zadawane pytania

Czym zajmuje się CyberRescue?

CyberRescue zajmuje się pomocą klientom, którzy doświadczają jakichkolwiek problemów z bezpieczeństwem sieci i sprzętu komputerowego, którego używają. Z CyberRescue można się skontaktować przez SMS, Messenger, telefon i e-mail, przez 24h/dobę, a zespół specjalistów zrobi wszystko, co w ich mocy, by rozwiązać Twój problem.

Jak mogę włączyć usługę CyberRescue?

Usługę możesz włączyć, korzystając z formularza na stronie https://pl.cyberrescue.me/santander/.

Ile kosztuje CyberRescue?

CyberRescue jest usługą bezpłatną dla klientów Santander Bank Polska.

W jaki sposób CyberRescue się ze mną skontaktuje?

Po wybraniu najbardziej wygodnego dla Ciebie kanału komunikacji (Messenger, SMS, e-mail) CyberRescue będzie się z Tobą kontaktować tak, jak chcesz.

Dla kogo dostępna jest usługa CyberRescue?

Usługa jest dostępna dla klientów Santander Bank Polska.

Czy usługa CyberRescue to serwis IT?

CyberRescue nie działa jak serwis IT. Bardziej jak Centrum Pomocy, które jest zawsze tam, gdzie chodzi o bezpieczeństwo Twoich danych, Twojego dostępu do serwisów internetowych i kont w mediach społecznościowych.

Jak długo mogę korzystać z usługi bezpłatnie?

Usługa dostępna jest bezpłatnie na 12 miesięcy. Włączenie usługi będzie potwierdzone powitalną wiadomością sms oraz e-mail.