Czym jest CyberRescue

To całkowicie bezpłatna usługa, dzięki której otrzymasz profesjonalne i całodobowe wsparcie.
CyberRescue monitoruje sieć internetową 24h na dobę i na bieżąco informuje na co uważać, np. phishing czy wirusy, które mogą ukraść Twoje dane. Eksperci cyberbezpieczeństwa zrobią wszystko, aby Ci pomóc w zakresie m.in.:

weryfikacja witryn i sklepów z płatnościami online

przejęcia Twojego konta na portalach społecznościowych

kradzieży środków znajdujących się w Twoim wirtualnym portfelu

włamania na Twoją skrzynkę e-mail

kradzieży Twojej tożsamości w internecie

wyłudzenia kredytu na Twoje nazwisko oraz wielu innych problemów.

Jak aktywować bezpłatną usługę CyberRescue

Wypełnij wniosek o usługę. Prosimy uzupełnij wszystkie pola, upewnij się, że są prawidłowe i prześlij formularz.

Przeniesiemy Cię na stronę oferty naszego partnera. Ty decydujesz, czy z niej skorzystasz.

Sprawdź w czym może Ci pomóc CyberRescue

Tomek nie dostał towaru, który zamówił na portalu aukcyjnym i nie może się skontaktować ze sprzedawcą.

CyberRescue:

  • złoży za niego wniosek reklamacyjny na portalu
  • dopilnuje, aby jego reklamację rozpatrzono terminowo
  • zrobi wszystko, by środki wróciły na konto Tomka
  • a przed zakupami sprawdzi wskazany przez Ciebie sklep z płatnościami online

Ktoś przejął konto Kasi na serwisie społecznościowym.

CyberRescue:

  • pomoże jej w odzyskaniu dostępu do serwisu
  • przeprowadzi Kasię przez kontrolę szkód na koncie
  • wskaże, jak dodatkowo zabezpieczyć konto na przyszłość

Paweł otrzymał e-mail o wycieku jego danych.

CyberRescue:

  • sprawdzi, czy rzeczywiście doszło do wycieku danych
  • ustali pochodzenie wiadomości
  • podpowie jak zabezpieczyć się przed wykorzystaniem skradzionych danych przez oszustów i chronić się przed wyciekami danych w przyszłości
  • pomoże zmienić hasła i zabezpieczyć sprzęt

Paulinie skradziono telefon, na którym miała dużo prywatnych zdjęć i danych.

CyberRescue:

  • podpowie, jak zablokować telefon oraz kartę SIM
  • pomoże zdalnie wykasować dane i zamieści w telefonie ostrzeżenie o tym, że go skradziono
  • przygotuje gotowy wniosek na policję

Ania otrzymała podejrzanego maila.

CyberRescue:

  • sprawdzi, czy wiadomość jest bezpieczna
  • podpowie, jak rozpoznawać niebezpieczne maile

Uważaj na internetowych oszustów!

Poznaj zasady bezpiecznego bankowania i chroń swoje pieniądze w sieci!

Sprawdź

Z ekspertami CyberRescue możesz się skontaktować 24 godziny na dobę

Wyślij mail help@cyberrescue.me

Napisz przez Messenger
Messenger

Zadzwoń 600 112 112

(koszt zgodnie z taryfą operatora)

Napisz SMS 732 483 112

(koszt zgodnie z taryfą operatora)

Najczęściej zadawane pytania

Czym zajmuje się CyberRescue?

CyberRescue zajmuje się pomocą klientom, którzy doświadczają jakichkolwiek problemów z bezpieczeństwem sieci i sprzętu komputerowego, którego używają. Z CyberRescue można się skontaktować przez SMS, Messenger, telefon i e-mail, przez 24h/dobę, a zespół specjalistów zrobi wszystko, co w ich mocy, by rozwiązać Twój problem.

Jak mogę włączyć usługę CyberRescue?

Wypełnij wniosek na stronie lub zaloguj się do Santander internet. Przejdź do zakładki Usługi partnerów i wybierz CyberRescue. Kliknij przycisk Aktywuj usługę i wypełnij formularz na stronie partnera. Oferta dla osób, które posiadają u nas konto osobiste i usługę Santander internet.

Ile kosztuje CyberRescue?

Usługa dostępna jest bezpłatnie na czas nieokreślony.

W jaki sposób CyberRescue się ze mną skontaktuje?

Po wybraniu najbardziej wygodnego dla Ciebie kanału komunikacji (Messenger, SMS, e-mail) CyberRescue będzie się z Tobą kontaktować tak, jak chcesz.

Kto może skorzystać z usługi?

Możesz skorzystać z usługi na czas nieokreślony, jeśli posiadasz aktywną usługę Santander Internet oraz Konto osobiste w PLN.

Czy usługa CyberRescue to serwis IT?

CyberRescue nie działa jak serwis IT. Bardziej jak Centrum Pomocy, które jest zawsze tam, gdzie chodzi o bezpieczeństwo Twoich danych, Twojego dostępu do serwisów internetowych i kont w mediach społecznościowych.

Skąd będę wiedzieć, że moja usługa jest aktywna?

Włączenie usługi będzie potwierdzone powitalną wiadomością sms oraz e-mail. W wiadomości znajduje się link, dzięki któremu możesz kontaktować się z nami przez Messengera. Możesz robić to również za pomocą numeru telefonu: 600 112 112 i emaila: help@cyberrescue.me.

W jaki sposób mogę zrezygnować z usługi?

Możesz zrezygnować z usługi w każdej chwili. Aby zgłosić rezygnację skontaktuj się z CyberRescue mailowo: help@cyberrescue.me, przez Messenger lub telefonicznie: 600 112 112.

Czy mogę odwołać zgody?

W dowolnym momencie możesz odwołać zgody na przetwarzanie danych osobowych. Jednak będzie to skutkowało brakiem możliwości dalszego świadczenia usługi CyberRescue.